shado, nie powiem Ci który kanał, bo w VCDS 908.0US znalazłem to w rozwijanej liście w menu adaptacji. Poza tym teraz tego nie sprawdzę, bo mój kabelek znowu stał się bezużyteczny :evil:
[O1] Ograniczenie predkości w 1.9tdi 110 1999rok
Zwiń
X
-
[O1] Ograniczenie predkości w 1.9tdi 110 1999rok
Nie dawno kupiłem octavie 1.9tdi 110km L&K. I mam problem nie chce iść powyżej 140km/h.
nie ma problemu z przyspieszeniem do tych 140 to sie rozpedza na 4 ledziutko, ale jak osiągnie 140 to tak jakby odcinało dopływ paliwa, nie wazne czy na 4 czy 5 (około 3200obr/min) biegu, i nic wiecej nie chce wyciągnąć.
W miejscu licznika dziennych kilometrów wświetla sie "service insp" ale to podobno oznacza ze zbliza sie czas przegladu i faktycznie sie zbliza.
nie wyswietla sie żaden check, a przynajmiej ja nie wiem gdzie by sie mial wyswietlać
Domyślam się ze bez wizyty na komputerku sie nie obejdzie, ale mam nadzieje ze ktoś mnie chociaż nakieruje co może być przyczyną problemu.
-
-
hmm.. no to niestety..
szykuj się na około 500 zł..
jak mam podobnie, ale na niższych prędkościach (120-140 km/h)
podobno tj. tak, że:
te autka są dobre na trasy, można je piłować jak się chce.. (one do tego są zrobione)
jak jeździsz po mieście, nie wykorzystujesz mocy silnika; tzn. z czasem "zawór podciśnienia" turbiny się zapieka. co w efekcie wyglata tak ze jak ciągniesz powyżej 130km/h czujesz lekkie szarpnięcie i koniec przyspieszenia; jak zgasisz silnik i odpalisz jeszcze raz turbo/przyspieszenie wraca
ale powyżej podanej przez ciebie predkości znowu się odetnie
jade we wtorek na wymianę zaworu podciśnienia (koszt 560 zł)
jak wymienią to mogę ci napisać czy coś się zmieniło (co by jakiś "mąry mechanik" ci swoich filozofii nie wmawiał); ale juz wiem ze nie wszyscy chcą to wymieniać!Skoda i nie tylko: Skoda, warsztaty, opinie
Komentarz
-
-
Jak czytam takie wróżki to się dziwię, że jeszcze 6 w totka nie wygraliście. Bez logów dynamicznych to wszystko jest wróżeniem z fusów. Przyczyn może być parę:
N75 - ok 140 zł nowy
zapieczone kierownice w turbo czyszczenie coś koło 600 zł
przepływka - ok 200 zł
mieszek przy turbo - ok 150 zł używany + koszt wymiany i regulacji
czujnik ciśnienia doładowania przy IC - koszt ok 70 zł
nieszczelne przewody podciśnienia - koszt znikomy
Lub kombinacja ww
Radzę zrobić najpierw logi dynamiczne
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez DecoJak czytam takie wróżki to się dziwię, że jeszcze 6 w totka nie wygraliście. Bez logów dynamicznych to wszystko jest wróżeniem z fusów
ale i z logów nie będzie odpowiedzi w 100% bez organoleptycznej oceny.
Najpierw logi później łapa do turbiny, jeśli coś ciężko chodzi lub czuć zacięcia to wiadomo gdzie szukać, zostaje jeszcze zbadanie N75 na zegarkuNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dobrygrzeswawazostaje jeszcze zbadanie N75 na zegarkuByła 1.9 TDI AHF Elegance
190KM/395Nm
Jest A6C6 3.0TDI V6 Tiptronic
277KM/561Nm
Perfect Service by DGW
Komentarz
-
-
Panowie, dotknelo mnie to samo, ale czy jest mozliwe to zeby od sierpnia sie tak stalo, od tego czasu autko jezdzilo z vmax 120km/h, przy 3,5k wchodzi powolutku na obroty solidnie "wyjac" i tak przy 120km/h przestaje przyspieszac, co to moze byc, logi dynamiczne zrobie jakos w czwartek bo wtedy mysle przyjdzie moj kabel vagOctavia I Elegance 1.9TDi
Komentarz
-
-
A jak sprawdzić przy turbinie czy coś się zacina (ciężko chodzi)?
Przy turbinie jak jest ten mieszek to na wyłączonym silniku naciskam to cięgło i ono wpada w środek tego mieszka (czuć opór ale spowodowany jakby tam była sprężyna)
Czy można w jakiś organoleptyczny sposób sprawdzić czy są zapieczone kierownice?
I jeszcze jedno
Jak sprawdzić przewody podciśnienia? I które to przewody? Ten który wchodzi do EGR i potem te co wchodzą do takiego małego zaworka przy podszybiu (chyba N75)?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BialyPrzy turbinie jak jest ten mieszek to na wyłączonym silniku naciskam to cięgło i ono wpada w środek tego mieszka (czuć opór ale spowodowany jakby tam była sprężyna)
A co do przewodów no to przy N75 masz 3 różne przewody i każdy jest ważny.
Komentarz
-
Komentarz